آمار دقیق از وضعیت سرانه دانشجویی در مقاطع مختلف
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

ارایه آمار دقیق از وضعیت سرانه دانشجویی در مقاطع مختلف به نمایندگان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس٬ با یادآوری جلسه مجامع نمایندگان استان‌های خراسان رضوی٬ جنوبی و شمالی با وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ گفت: در این جلسه آماری دقیق از وضعیت سرانه دانشجویان نسبت به کل جمعیت در مقاطع مختلف کاردانی٬ کارشناسی٬ دکتری به تفکیک استان‌ها در اختیار نمایندگان قرار گرفت که به رفع بسیاری از ابهامات خواهد انجامید.

ابولقاسم خسروی‌سهل‌آبادی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت در تشریح جزییات جلسه شب گذشته ( سه شنبه 17 دی‌ماه) نمایندگان استان‌های خراسان‌رضوی٬ خراسان شمالی و خراسان جنوبی با وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ گفت: در این جلسه فرجی‌دانا و معاونان وی آمایش طرح دانشگاه‌های کشور را در هر استانی به صورت کاملا آماری و دقیق مطرح کردند.

نماینده مردم تربت حیدریه، مه و لات و زاوه در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه محور جلسات نمایندگان استان‌های خراسان‌رضوی٬ خراسان شمالی و خراسان جنوبی با وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری توسعه آموزش عالی مبتنی بر آمایش سرزمین و بر اساس نگاه تخصصی است٬ افزود: در جلسه مذکور هر کدام از معاونان وزیرعلوم ضمن ارایه گزارشی از حوزه کاری خود اهداف و برنامه‌هایی که در حوزه های مختلف دانشگاهی وجود دارد را مطرح کردند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با مثبت ارزیابی کردن برگزاری جلسات نمایندگان استان‌ها با وزیر علوم٬ تحقیقات و فناوری٬ تصریح کرد: در اختیار قرار دادن آمار و ارقام دقیق از وضعیت سیستم آموزش عالی در کشور از سوی وزارت علوم اقدامی است که بسیاری از مشکلات را در این حوزه کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: مهمترین کاری که وزیر علوم و معاون آموزشی وی در جلسه مذکور انجام دادند این بود که آماری دقیق از وضعیت سرانه دانشجویان نسبت به کل جمعیت در مقاطع مختلف کاردانی٬ کارشناسی٬ دکتری و غیره به تفکیک استان‌ها در اختیار نمایندگان قرار دادند.






تاریخ: پنج شنبه 19 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 376
بازدید کل : 110115
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت